ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
Často kladené otázky (FAQ)
Jak mohu kontaktovat Keychainz?
Můžete nám napsat na thekeychainzstore@gmail.com, kde vám náš tým zákaznické podpory rád pomůže se vším, co budete potřebovat!
Posíláte objednávky i do zahraničí?
Ano, posíláme.
Odkud odesíláte objednávky?
Objednávky odesíláme z našeho hlavního skladu v Hongkongu.
Mohu změnit nebo zrušit svou objednávku?
Protože se snažíme zpracovávat objednávky co nejrychleji, je nutné požádat o jakékoli změny nebo zrušení do 12 hodin od zadání objednávky. Po této době již žádosti nemůžeme akceptovat. Vaši objednávku však můžete po doručení vrátit a získat plnou náhradu.
Jaké způsoby platby přijímáte?
Přijímáme všechny hlavní platební karty (VISA, Mastercard, AMEX) a platby přes PayPal.
Kdy bude moje objednávka zpracována?
Všechny objednávky jsou zpracovány a odesílány z našeho skladu. Během svátků nebo sezónních výprodejů může dojít k mírnému zpoždění. Objednávky zpracováváme od pondělí do pátku a většinou jsou vyřízeny do 1–3 pracovních dnů od zadání. Odesíláme následující pracovní den po zpracování. Upozorňujeme, že během víkendů neodesíláme.
Jak dlouho potrvá, než dostanu svou objednávku?
Kvůli vysoké poptávce může doručení trvat 1–2 týdny.
Co když svou objednávku nedostanu?
Pokud svou objednávku neobdržíte do 30 dnů od odeslání, máte nárok na plnou náhradu.
Jak mohu vrátit zboží?
Kontaktujte nás na thekeychainzstore@gmail.com a náš tým vám poskytne pokyny k vrácení.
Co když obdržím chybný, nesprávný nebo poškozený produkt?
Pokud obdržíte zboží, které je nesprávné, chybí nebo je poškozené, kontaktujte nás co nejdříve. Uveďte číslo objednávky, přiložte fotografie položky a další související informace ihned po obdržení balíčku. Uděláme vše pro to, abychom váš problém vyřešili co nejrychleji.
Kdy dostanu svou náhradu? Všechny refundace budou připsány na původní způsob platby. Pokud jste platili platební nebo kreditní kartou, refundace bude připsána do 7–10 pracovních dnů od přijetí vráceného zboží nebo schválení zrušení objednávky. Pokud refundace ještě není vidět na vašem účtu, doporučujeme kontaktovat vaši banku nebo vydavatele karty, protože zpracování může chvíli trvat.